کارت ویزیت

صفر تا صد کارت ویزیت لمینیت برجسته

صفر تا صد کارت ویزیت لمینیت برجسته

کارت ویزیت اهمیت ویژه‌ای در معرفی و دیده شدن کسب و کار شما دارد. کارت ویزیت لمینت برجسته به علت پرستیژ و زیبایی‌ که دارد به شدت در دیده شدن کسب و کار شما موثر است. این کارت ویزیت‌ها نمای زیبا و با کیفیتی دارند که به خوبی کسب و کار شما را در یاد مشتریان ماندگار می‌کنند. در این کارت‌ها شما می‌توانید دو طرف کارت را براق کنید که جلوه‌ی خاصی به آن می‌دهد و زیبایی آن دوچندان می‌شود.

کارت ویزیت لمینت برجسته چیست؟

در انتخاب کارت ویزیت هر کدام از ما ویژگی‌های خاصی را در نظر داریم که بر روی کارت ویزیت اجرا شوند. این ویژگی‌ها می‌تواند شامل نوع و جنس کاغذ، روش چاپ و غیره باشد. کارت ویزیت لمینت برجسته به دلیل ویژگی‌های خاصی که دارد به شدت محبوب است؛ این ویژگی‌ها شامل کیفیت بالای کاغذ به کار رفته در آن که شامل جنس مرغوب آن، استحکام کاغذ و همچنین روش خاص چاپ یووی موضعی است. استحکام کاغذ و روش خاص چاپ آن و همچنین قیمت مناسب این کارت ویزیت‌ها باعث محبوبیت دو چندان آن شده است.

ویژگی‌های کارت ویزیت لمینت برجسته

کارت ویزیت لمینت برجسته در واقع همان کارت ویزیت مات یا ترکیبی از کارت ویزیت براق و مات است که می‌توانید با توجه به سلیقه و خلاقیت خود قسمت‌هایی از کارت را برجسته کنید. در واقع برجسته کردن آن‌ها باعث جلب توجه بیشتر میشود و مشتریان شما بیشتر به قسمت‌های برجسته توجه خواهند کرد. برجسته‌سازی قسمت‌هایی از کارت توسط روش یووی انجام می‌شود. این نوع کارت روی کاغذ ۳۰۰ گرم گلاسه تولید می‌شود و ابعاد آن معمولا ۸.۵ در ۵.۵ سانتی‌متر در نظر گرفته می‌شود.

مزیت‌های کارت ویزیت لمینت برجسته

احتمالا واژه‌ی لمینت بیشتر در دندانپزشکی‌ها به گوش شما رسیده است. لمینت دندان یک روکشی است که روی دندان شما قرار میگیرد و به حفاظت از دندان شما میپردازد. دقیقا همین عمل را کارت ویزیت لمینت انجام میدهد؛ یعنی روکشی روی کارت ایجاد می‌شود تا شکل و رنگ کارت شما حفظ شود. این کارت‌ها ضد آب هستند و در صورت خیس شدن دچار پارگی و چروکی نمی‌شوند. آن‌ها به ضخامتی که دارند در برابر خم شدن و تا شدگی مقاوم هستند.

روکش‌های کارت ویزیت لمینت در ۳ نوع براق و مات و مخملی هستند که در ادامه به توضیح آن‌ها می‌پردازیم.

مزیت‌های کارت ویزیت لمینت برجسته

کارت ویزیت لمینت برجسته براق

این نوع از کارت‌ها مدل فانتزی دارند و جلوه بصری خاص و زیبایی را ایجاد می‌کنند. به این مدل کارت ویزیت‌ها کارت ویریت بانکی نیز گفته می‌شود؛ چراکه تقریبا هم شکل کارت ویزیت بانکی و در ابعاد و اندازه آن است. لبه‌ی این کارت‌ها معمولا گرد است و ضخامتی در حدود ۳۰۰ گرم دارد که باعث استحام آن می‌شود. این کارت‌ها عامه پسند هستند و شکل صمیمانه‌ای دارند که برای هر نوع کسب و کاری مورد استفاده قرار می‌گیرند. درخشندگی و براق بودن آن‌ها بسیار مورد پسند هستند و به جلوه و زیبایی آن‌ها می‌افزاید. این کارت ۲ نوع دارد:

کارت ویزیت لمینت براق ویزیتی: این کارت مشابه کارت براق معمولی است و تنها وجه تمایز آن‌ها در ابعاد و اندازه کارت ویزیتی است. کارت ویزیت لمینت براق ویزیتی در ابعاد ۸.۵ در ۴.۸ سانت است که اندازه آن مناسب می‌باشد و به راحتی در کیف یا جیب جا می‌گیرد.

کارت ویزیت لمینت براق طلاکوب: در واقع لمینت یک جنس عالی و مرغوب دارد و انتخاب بسیاری از صاحبان مشاغل است. با توجه به این ویژگی ترکیب آن با ورق طلا جلوه‌ی ویژه‌ای به می‌دهد و پرستیژ را با شدت بالا می‌برد و جزو حرفه‌ای‌ترین نوع کارت‌ها محسوب می‌شود. ابعاد لمینت براق طلاکوب ۸.۵ در ۵.۵ است.

کارت ویزیت لمینت برجسته مات

این کارت‌ها روکشی مات دارند و جزو دسته‌ی فانتزی کارت‌ها قرار می‌گیرند. در این نوع درخشندگی و براقی وجود ندارد و بیشتر برای مشتریانی مورد استاده قرار می‌گیرد که کارت را با رنگ‌ها سفید، مشکی، سرمه‌ای و نوک مدادی انتخاب می‌کنند. نکته‌ی مثبت این کارت‌ها در این است که روی آن‌ها لک یا اثر انگشت به جا نمیماند. ظاهر این کارت‌ها نسبت به کارت ویزیت براق رسمی‌تر است و برای کارهای رسمی از جمله کارهای حقوقی و تجاری استفاده می‌شود. کارت ویزیت لمینت مات در ۲ نوع ارئه می‌شوند:

کارت ویزیت لمینت مات ویزیتی: این کارت مشابه با کارت ویزیت مات معمولی است و تنها تفاوت آن‌ها در ابعاد این کارت است. ابعاد آن ۸.۵ در ۴.۸ است که این ویژگی آن را کارت معمولی جدا می‌کند.

کارت ویزیت لمینت مات طلاکوب: مدل طلا کوب مشابه کارت ویزیت لمینت براق طلاکوب است که وجه تمایز آن تنها در مات بودن روکش آن است.

کارت ویزیت لمینت مات

روکش سرد و گرم لمینت

در واقع لمینت یک روکش است که پس از چاپ کارت روی آن پرس می‌شود که در ابعاد مختلف و در نوع سرد و گرم یافت می شود. از لمینت گرم برای کارت‌هایی در ابعاد بزرگتر استفاده می‌شود که این روش معمولا رایج‌تر است و در نوع براق یا مات ساخته می‌شود. در لمینت گرم روکش پلاستیکی را با گرما روی سطح کارت می‌کشند اما در لمینت سرد از روکش جهت محافظت از کارت استفاده می‌شود. لمینت سرد از لمینت گرم شکیل‌تر، نازک‌تر و قیمت آن بالاتر است.

هزینه کارت ویزیت لمینت برجسته

هزینه‌ی این کارت ویزیت‌ها با توجه به نوع برجسته، مات، براق، سرد و گرم بودن آن‌ها و ویژگی‌های خاص دیگر از جمله ابعاد و ویزیتی یا طلاکوب بودن آن‌ها متفاوت است. و نکته دیگر در این است که شما چه تعداد کارت ویزیت سفارش دهید. هرچند همانطور که می‌دانید کارت ویزیت برای هر کسب و کاری بسیار مهم است و میتواند تاثیر به سزایی در انتخاب شما توسط مشتریان بگذارد و باید بتواند به صورت حرفه‌ای شما را معرفی نماید. بنابراین در انتخاب کارت ویزیت دقت لازم را داشته باشیدو تراکت آنلاین مفتخر است که در این مسیر همراه شما باشد. جهت اطلاعات بیشتر و آگاهی از قیمت کارت‌ها به صفحه محصولات مراجعه کرده و در صورت نیاز به مشاوره با ما در تماس باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *