تراکت

تأثیر چاپ تراکت در مشاغل کوچک

هر کسب‌وکاری باید در مورد نحوه کار و نیازهای کاربران به محصولات یا خدماتش صحبت کند تا مشتریان مجموعه را بشناسند.

بین شبکه‌های اجتماعی و سایت‌های آنلاین، سکوهای دیجیتال برای رسیدن به مشتریان محبوب هستند.

اما جنبه‌های سنتی تراکت‌های تبلیغاتی به‌هیچ‌وجه نمرده است.

برای مثال، بیایید نگاهی به تراکت بیندازیم، و ببینیم که چطور یکی از قدیمی‌ترین روش‌های موجود برای یک کسب‌وکار مدرن است …

اگر می‌خواهید مشتری داشته باشید، باید به مردم اجازه دهید که بدانند شما وجود دارید. مطمئناً شما یک وب‌سایت، یک صفحه فیس‌بوک و شاید حتی ساختمان برای محل شرکتتان دارید. اما باور کنید یا نه، بعضی از افراد خیلی کم به مواردی که در مقابلشان نیست توجه می‌کنند.

وسعت توجه ما کوتاه‌تر از همیشه است که به این معنی است که برای دیده‌شدن باید سخت‌تر از همیشه کار کنید تا متوجه شما شوند. با استفاده از چندین کانال، رویکردهای مختلف و ترکیبی از شیوه‌های سنتی و مدرن، دید شما را افزایش می‌دهد که هیچ‌وقت چیز بدی نیست.

همانند هر ابزار تبلیغاتی، مخاطب هدف شما کلید اصلی است. کسب مشتریان بالقوه می‌تواند به کسب‌وکار شما ارزش بسیار زیادی بیفزاید و یک مزیت رقابتی مهم به شما بدهد. آن‌ها می‌توانند به شما کمک کنند تا پایگاه‌هایی را که بسیاری از شرکت‌های امروزی آن را نادیده می‌گیرند، پوشش دهند.

تراکت‌ها برای گستره‌ای از اهداف مورداستفاده قرار گرفته‌اند. از اعلام ورود یک کسب‌وکار جدید به ارائه پیشنهادهای ویژه. آن‌ها یک روش ساده، سازگار و آشنا برای برقراری ارتباط هستند.

آیا هنوز هم تراکت کار می‌کنی؟

ایمیل‌های تبلیغاتی قبل از اینکه باز شوند پاک می‌شود، الگوریتم‌های فید اجتماعی می‌توانند مخاطبان شما را کم‌رنگ کنند و کندی ارتباطات اینترنتی می‌تواند نرخ گزاف‌گویی سایت شما را افزایش دهد.

مستقیماً رسانه‌های چاپی تحت تأثیر هیچ‌یک از این موانع قرار نمی‌گیرند و آن را به روشی همیشه وابسته تبدیل می‌کنند که بسیاری از مشاغل برتر هنوز هم از آن استفاده می‌کنند تا تأثیر مثبتی داشته باشد.

امروز فعالیت آنلاین خود را در نظر داشته باشید – آیا شما اطلاعات و تبلیغات گذشته را بدون پردازش کامل آن پیمایش کرده‌اید؟ شاید.

اکنون آخرین برخورد خود را با یک بروشور در نظر بگیرید. آیا آن را بدون اینکه حداقل بخوانید در مورد چه چیزی است دور انداختید؟ بسیار بعید است.

صبر ما با رسانه‌های چاپی در برابر رفتار آنلاین ما در بسیاری از مطالعات مورد بررسی قرار گرفته است، و اکثر آنها نتیجه گرفتند که ما با شدت بیشتری بر روی کاغذ می‌خوانیم تا روی صفحهٔ موبایل و تبلت.

شما می‌خواهید مشتریان خود هنگام مطالعه در مورد تجارت خود تا حد ممکن توجه داشته باشند، بنابراین رسانه‌های چاپی راهی برای کاوش و جستجو هستند.

اما اگر می‌خواهی این کار بکنی، باید درست انجامش بدی.Dj Flyer PSD Template | Photoshop flyer template, Photoshop flyer, Flyer design inspiration

تراکت مؤثر چیست؟

بیشتر از این، آگهی شما به‌عنوان اولین تأثیر عمل می‌کند که چیزی است که می‌دانید شما نمی‌توانید اشتباه کنید.

به‌عنوان یک ابزار اولیه هیچ تضمینی وجود ندارد اما این خیلی آسان است که با استفاده از کدهای خاصی که به شما کمک می‌کند هزینه‌ها را افزایش دهید و اگر از یک عکس‌العمل عالی برخوردار نیستید، تغییرات ایجاد کنید.

با درنظرگرفتن این نکات مهم، شانس داشتن آگهی شما را نادیده گرفت:

نقاط اولویت خود را انتخاب کنید.

اندازه تراکت معمولی می‌تواند هر چیزی از A۷ تا A۴ را بسته به هدف خود باشد. حتی در انتهای بزرگ‌تر آن مقیاس، شما به‌اندازه کافی صفحه ندارید که کل داستان برندتان را بازگو کنید یا کل خط تولید خود را نشان دهید. اما از همه مهم‌تر، مردم وقت خواندن آن را ندارند.

اگر می‌خواهید از تراکت خود برای اثرگذاری استفاده کنید، باید نقاطی را انتخاب کنید که آن‌ها را محدود کرده و آن‌ها را به یک پاراگراف انتخاب محدود کنید.

آیا می‌خواهید یک محصول مشخص را نشان دهید؟ یا تخفیف ویژه بدهید؟ هرکدام که پیام اصلی شما باشد، آن را با احترام درمان کنید و کمی فضا به آن بدهید. اگر مشتری شما فوراً آنچه را که سعی دارد بگوید درک کند، تراکت شما آسان‌تر خواهد بود.

سبک خود را ساده نگه دارید.

این فقط پیغام شما نیست که باید ساده باشد، طراحی تراکت شما برای موفقیت بسیار حیاتی است.

اگر شما قادر به استخدام یک طراح نیستید، می‌توانید چند قانون ساده را دنبال کنید تا به شما در راه طولانی کمک کند:

  • چاپ به‌صورت کامل
  • فونت‌های مناسب انتخاب کنید.
  • فاصلهٔ متن‌های خود را دقیق تنظیم کنید.
  •  می‌توانید به‌صورت تیتر و متن اصلی تقسیم کنید.
  • خواندن را آسان کنید.

طراحی خود را با تصاویر و جلوه‌های تصویری شلوغ نکنید. ساده‌تر کار کنید تا شانس بیشتری که مشتری شما در چیزی که سعی دارید بگوید را به دست آورید و آنها را جذب کنید.Business Seminar Flyer Template PSD, Vector EPS & AI | Seminar, Flyer, Flyer template

بیشتر تلاش کنید.

پس شما مهم‌ترین پیغام‌های خود را انتخاب کرده‌اید و یک تراکت ساده و مؤثر را طراحی کرده‌اید. حالا بدترین چیزی که می‌توانید انجام دهید این است که همه چیز را وقتی به چاپ می‌رسد خراب کنید. تراکت ارزان و یکرنگ در مورد نگرش کسب‌وکار شما نسبت به کیفیت صحبت خواهد کرد.

یک چیز ارزشمند را بگویید.

مردم به راحتی نام کسب‌وکار شما را فراموش می‌کنند، و حتی چیزی که شما سعی دارید به فروش برسانید، اما آن‌ها به آسانی آنچه را که تراکت شما ارائه می‌دهد را رد نمی‌کنند.

با استفاده از این سکوی برای ترفیع دادن به شما دو سود عالی برای شما فراهم می‌آورد و به شما یک ابزار برای اندازه‌گیری موفقیتتان می‌دهد.Flyer Template Images | Free Vectors, Stock Photos & PSD

در جاهای مناسب دیده شوید.

تراکت شما فقط برای این است که اگر به طور مناسب توزیع شود، کسب‌وکار شما را به موفقیت برساند. به مشتری هدف خود فکر کنید، جایی که آن‌ها زندگی می‌کنند، چه چیزی را مطالعه می‌کنند، چه چیزی می‌خوانند…

آن را به شما پیوند دهید.

زمانی که از یک تراکت استفاده می‌کنید، هدف نهایی شما داشتن یک اثر است. این ممکن است همیشه فروش نباشد ممکن است ترافیک وب‌سایت، طرف‌داران رسانه‌های اجتماعی یا نظرسنجی باشد. خودتان را آماده کنید تا هرگونه اثر را با اطمینان از اینکه تراکت شما مشتری را به سمت شما متصل می‌کند، بسنجید.

آدرس وب‌سایت، شبکه‌های اجتماعی و تماس با ما، همه چیز را بدون آن که از طرح ساده شما بسیار دور باشد، به شما کمک خواهند کرد تا ببینید تراکتتان چقدر موفق است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *